“Place M’as tu vu”

(Goed nieuws! Deze keer zal m’n blogbericht zeer kort zijn! Hoe leuk is dat!?🙂 )

Geachte lezer,
Er is goed nieuws en er is slecht nieuws… Zullen we met het slechte nieuws starten? Zeker?
Wel,… U doet raar. Op z’n minst bent U inconsequent. Pardon? U ‘werkt’ met twee maten en gewichten. Sterker, ik heb bewijzen om die provocatieve stelling kracht bij te zetten!

Het goede nieuws? U doet massaal, collectief raar. Nauwelijks uitzonderingen op de regel ‘dat U dus raar doet’. Dus enkel voor de aandachtige medemens die even kritisch een stapje opzij zet en met argusogen zich nog vragen durft te stellen, valt het op. Dus niet van wakker liggen hoor!

Waarover ik het heb? Wanneer een of ander gemeentebestuur aankondigt dat het weldra in haar centrum meerdere camera’s zal plaatsen, omwille van veiligheidsredenen, gaat U allen op Uw achterste.. poten staan en schreeuwt U moord en brand. Als een hond van Pavlov neemt U het woord ‘privacy’ te pas en te onpas in de mond. Uw volste recht. Maar… Op netwerksites zoals Facebook kan U het blijkbaar niet laten (ook ik hoor bij die massahysterie, stel ik met afgrijzen vast😦 ) om iedere vijf minuten Uw ‘status’ aan te passen en door middel van een soort telexberichtje aan al Uw ‘contacten’ te laten weten dat U (bijvoorbeeld) net frikandellen in tomatensaus heeft gegeten en nu geniet van achterwi(nd)(el)daandrijving…
Nogal een dubbele standaard, vindt U niet???

Place M’as tu vu te Knokke heeft afgedaan… The place to be, waar je moet opgemerkt worden, is Facebook…
En als ’t effe kan, liefst nog zo triviaal (lees: banaal) mogelijke mededelingen. Ik verslind ze! Vertel op, zeg het me! How are you losing your time today? Tell me more, tell me more!

ps: mijn eigen Facebook status paste ik net ook al aan! Ga even kijken en maak je ineens lid van de fan- en groepspagina’s van ons aller BackBone media!😉

Tags: , , , , ,

Geef een reactie

