Mobiele Aimé heeft flair

Sinds ondermeer De Standaard recent een uitgebreid artikel schreef over de huidige malaise bij de VRT, is ‘entre autres’ nonkel Aimé, de gemaal van Spirit, excuseer, van vlaamsprogressief Bettina’tje Geysen weer helemaal ‘hot’. Hij is dat op meerdere vlakken: aangebrand, verbrand in het VRT-dossier maar tevens dezer dagen ook positief ‘hot’ met het nieuwste project/idee van Sanoma Magazines, waarvan onzen Aimé de chef executeren oepdenbureau is.

Om het met de titel van hun persbericht te stellen: “Sanoma en Proximus komen met mobiele vrouwenbladen”. Briljant! … Want de consument zal overstag gaan en volledig erin duiken wilt hij – of beter in dit geval, zij – hip, trendy en urban cool blijven. Relevant? Neuh! Maar wie zal daarvan wakker liggen bij Sanoma? Ik hoor U al vragen: “Moet dat dan bij jou iedere keer relevant en/of ‘correct’ zijn?” Neen, U doet maar. Ik zeg altijd: “Steek ’s avonds zoveel pluimen in Uw gat als je zelf wilt, maar val mij er niet mee lastig!”.

Anders gezegd: Kom binnenkort bij mij niet klagen over het tijdverlies van de moderne communicatiemiddelen en de ‘overkill aan informatie’ waarmee ze U om de oren slaan! Dezen bompa Laurens heeft U gewaarschuwd voor de slinkse vossestreken van nonkel Aimé en de zijnen hé!
“Panem et Circenses”, “Geef het volk brood en spelen en je hoort ze niet morren”, nonkel Juul had gelijk, dat was pas een groot communicator/marketeer met visie!

Tags: , , , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: