Hoe adverteer ik als KMO? – deel 2

In onze vorige post, over deze vraag, stelden we dat KMO en KKMO best kiezen voor een ‘respons’-campagne. Meetbaar en snel. Maar we gaven daarbij nog geen voorbeelden…

Het doel: de lezer/luisteraar/kijker moet rechtstreeks of onrechtstreeks om een ‘actie’ gevraagd worden. Zo denken we aan een telefoonnummer moeten bellen, een website bezoeken, naar de winkel komen, een sms-bericht versturen, een coupon verzilveren, een opendeurdag of ander evenement bezoeken,…

De klant/prospect voelt zich reeds betrokken. Het feit dat hij/zij een actie onderneemt/ondernam, betekent tevens zijn/haar betrokkenheid naar jouw merk/product toe. Hij/zij besteedt niet alleen heel even aandacht aan jouw advertentie maar ‘doet’ er iets mee. Op zulk ogenblik is er eigenlijk al een premature ‘band’. Aan de KKMO-er en KMO-er om die vervolgens te verzilveren!

Tags: , , , , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: