via via via…

Waar haalde Abraham zijn mosterd? Mond-tot-mond en via-via misschien?

Reclame gaat “mond-tot-mond” en informatiegaring gaat “via-via”.
De voordelen en nadelen zijn bij beiden identiek: het kan snel ‘gaan’, vreselijk subjectief zijn, oncontroleerbaar laat staan ‘verbeterbaar’ maar tegelijkertijd bron van weetjes en succes.

Om het nou even over die informatiegaring te hebben: ik las vandaag in iemands blog enkele zeer fijne marketingweetjes. Maar die man had dat op zijn beurt gelezen in een boek van een Nederlandse collega.
Moest ik die weetjes hier neerpennen, komen die in minstens de derde via-via-halte terecht. Ja zeg! Daar doe ik niet aan mee.

Weet je wat? Laten we één ding niet vergeten: wat je zélf, met eigen ogen en oren, vaststelt is tenminste rechtstreeks én het meest objectieve! Of misschien juist het meest subjectieve…? … Nou weet ik het ook niet meer hoor. Ik zal m’n licht eens opsteken mond-tot-mond via de via-via-route en laat het jullie weten .. op deze blog. (knipoog)

Tags: , ,

Geef een reactie

