Radio Inspiration Day

Gisterenmiddag met veel plezier de eerste “Radio Inspiration Day” in de AB te Brussel meegemaakt.
Dat is een organisatie van het samenwerkingsverband “The Radio Group” bestaande uit IP, RMB, QGroup en VAR met als bedoeling het medium “radio” opnieuw in volle eer en glorie te herstellen.

Gastsprekers waren Guillaume Van der Stichelen (behoeft geen nadere toelichting, hoop ik!), Christophe Mottint (marketing manager Douwe Egberts), Ralph van Dijk (co-stichter en creatief directeur van Eardrum UK & Australia).

Niet alleen waren de gastsprekers van een respectabel niveau maar ook én vooral: ze deden het medium “radio” voelen, ze maakten het tastbaar en lieten de holle, vaak veel te dure woorden – die marketers doorgaans maar al te graag gebruiken!! – achterwege. Iedere “Jan met de pet” zou alles begrepen en ‘gevoeld’ hebben, wat daar werd uitgelegd. En zo moet marketing zijn! Niet duur, duidelijk, voel- en achteraf ook meetbaar. Mooi zo!

We schreeuwen het bij BackBone media al maanden van de daken, onze reden van bestaan:
“Er moet dringend minder commercie in de liefde en meer liefde in de commercie!”

Ik kijk nu al uit naar de volgende Radio Inspiration Day! …
http://www.duvalguillaume.com/news/
www.fokkietje.be
www.eardrum.com

Tags: , , , , , , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: